jorvikdream

Alla inlägg under januari 2014

Jo det är såhär :3

Att för några år sedan fick mitt fina

sto ett föl, vid namn Angelkiss <3

Hon är nu 3 år gammal och ganska snart

ska jag börja rida in henne <3

Hon är ganska liten av sig men

hon växer nog till sig :3

Detta är inte efterfrågat men ville bara

ta upp det så att det inte blir massa

förvirringar här på bloggen ^^

Ville bara ta upp dett lite snabbt nu ;)


 

Min lilla ängel <33


Fråga till er:

Vill ni höra hela fölets historia?

Kommentera! :D


XoXo Seph! <3

Sry för dålig bloggning! 

Har haft fullt upp irl idag,planerar en novell elr berättelse för bloggen osv (novellen/berättelsen får vi ser när den kommer men kanske nästa vecka?) 

Mer info om  novellen kmr typ nästa vecka elr slutet av veckan så håll utkik! :D

Det enda jag vet är att den kmr att vara i olika delar! ♥.


Hoppas ni har en trevlig helg! :D


Mvh Ellen ♥.

Jätteledsen hörni för att varken jag elr Wilma kom till fikat!

Men vårat WiFi strulade och vi kom nt in på nätet :I

Men nu funkar allt som det ska och jag får väl lägga in en ny tid ^^

Hoppas det nt gör ngt :3

Förhoppningsvis lägger jag upp fler inlägg nu under kvällen,

annars blir det bättre bloggning imorrn :D


XoXo Steph! :D

Nu öppnar jag och Wilma café Grå munken för första gången!! :D


 

Plats: Valedale, Café Grå Munken

Tid: 17.00 - 17.30

Dag: 2014-01-05, Söndag/Imorgon


Jehöpp, där har i infon :3

Det är bara att komma och om ni vill beställa så

säger ni bara 123 i "säg" :)

Då kmr någon av oss så snabbt som möjligt och

så säger ni vad ni vill ha!

Sedan följer vi er till ett bord och så kommer vi med

fika inom kort!!

ALLT ÄR GRATIS! :D

Så varför inte ta med en vän eller två och ta en riktigt härlig fikapaus!! ;D


Hoppas ni kommer :D

Mvh Steph :D



Hej bloggen! :D

Jupp, rubriken säger allt!

Har ganska mkt att göra idag!

 1. Syrran har köpt ny häst på SSO och vill därför hjälpa till så mkt som möjligt!

2. Är hos morfar och kusinerna kommer! :D

3. Champ dags!!

4. Levling 8D


Jajja, hinner nog smyga in några inägg idag ;)


 

( Kanske lägger upp en dagens outfit senare ;) )


XoXo Steph ;)

Fruktost i café pinta. 

//Ellen

 

Levlar Sunny, ska börja ta tag i levlingen på allvar nue! xD

//Ellen 

 

Hej alla bloggläsare! 

Är det bara jag eller har tjejen på den nya uppdateringen ridstumpor?

Tyvärr så kunde jag int redigera bilden, vet int varför men när jag försökte spara bilden så blev det typ en länk till ssos nyheter.

Men ser ni det lila längst ner vid skorna på tjejen på bilden?

Liknar int det ridstrumpor? 
Fikadags!

//Ellen 

Presentation


Denna blogg ägs av Stephanie Darklee och Ellen Eveningmountain! :D
Enjoy! =3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar du mest att läsa om/ se på bloggen?
 Redegeringar
 Outfits & kläder
 Berättelser
 Träningspass
 Bloggarnas åsikter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards