jorvikdream

Alla inlägg under december 2013

Hej kära bloggläsare!

Äntligen är det 2014 hoppas att ni får en bra start på året! 


Mvh Steph och Ellen


Sso 4-ever!

     

Hänger med bästaste Agnes Goldstar :3

//Ellen


Här kmr en bild på oss:

 

Här kmr mina nyårlöften på sso:

.Bli bättre på att levla

.Spara mina star coins

.Göra alla dagliga som ökar ens rykte

Mer kmr jag int på just nue xD

//Ellen

 

Funderar på att byta till rött hår det var sålänge sedan jag hade rött hår på sso x)

Så vad tycks? :3

 

Idag ringde Marley mig om att han sett min anons i tidningen

om att jag sökte ett bra tränings paddock för hoppning!

Är lite trött på att hoppa över stockarna hemma i Valedale ;)

Direkt efter att jag lagt på så skyndade jag mig att sadla Dream.

Vi red genom Hollow woods, förbi Silvergladebyn och bort till

Marleys gård.

När vi kom fram så stod Marley och väntade på oss.

Han sa att det bara var att börja träna ^^


 

Jag styrde ut Dream på spåret,

vi travade, gjorde några volter mm.


 

Jag lät honom bekanta sig lite med hinderna.

När jag kände att han var lugn, fattade jag galopp.


 

Och så hoppade vi.

Det märks att han inte blivit ordentligt

hoppad på ett tag då han var väldigt

pigg och nästan för ivrig!


 

När hans hovar nuddade marken så var jag nära att ramla av.

Jag halkade fram i sadeln och tappade stigbyglarna.

Men jag gav inte upp.


 

Jag styrde honom mot nästa hinder och han hoppade fint över hindret.


Helt plötsligt hörde jag Marley ropa och jag saktade av

och red bort till honom.

Han sa att hans systerdotter skulle komma på

besök och han ville intressera henne för hästar.

Han hade sett vilken bra häst Dreamstar var

och därför frågade han om jag kunde

tänka mig att låna ut honom för lektion.

Jag svarade att det inte var några problem och jag lämnade

över tyglarna till Marley.


Medans Dreamstar fick gå lektion

så passade jag på att kika in i Marleys stall.

Åhh, vad fina hästarna var.

Blev förälskad i dessa två *-*

 


 

Funderar på att köpa de i framtiden c8


____________________________________________________________________________________


Btw, pga. att jag är sjuk så orkade jag inte göra mer

än att beskära dessa bilder xD

Heh, hade kanske vart roligare med redigerade men ni

får nöja er med detta "korta" inlägg xD <3


Gott nytt år <3

Mvh Steph!! :3




Hej alla bloggläsare! 

Idag är det nyår så gott nytt år på er!   

Hoppas ni får ett härligt 2014  

Kmr int kunna blogga så mkt idag eftersom det är nyår, men bloggar mer imorrn såklart ;)

//Ellen ^^


Här kmr en bild ;)

     

     Urcsh...

Sjuk...

På självaste nyårsafton ;___;

Wäää, vrf just jag?


Bloggningen blir nog ganska dålig idag från mitt håll.


Gott nytt år på er ��








Jehöpp...

Måndag idag...

Tisdag imorrn och det innebär...

Nyårsafton!! :D

Äntligen får vi alla välkommna det nya året!!

Bara jag som tycker det är riktigt majjsigt med

nyårsafton? ^^


Hum, hum...

Detta är vad jag ska ha imorrn iaf ^-^

Riktigt gölligt om ni frågar mahh,  ehehh ;)


 

( Lätt redigerad :3 )

Tycks? =D

Heheh, jag gillar det iaf ^^


Min fråga till er:

Vad ska ni göra, ha på er mm.? :)

Svara i kommentarerna :3


Hoppas ni får en underbar

nyårafton nuu <3

Pözz o hejj! :D

Presentation


Denna blogg ägs av Stephanie Darklee och Ellen Eveningmountain! :D
Enjoy! =3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar du mest att läsa om/ se på bloggen?
 Redegeringar
 Outfits & kläder
 Berättelser
 Träningspass
 Bloggarnas åsikter

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards