jorvikdream

Direktlänk till inlägg 13 mars 2014

Nu var det ett tag sen ja!

Jaa, det är sjuuukt länge sen jag blogga

men tappade helt enkelt lusten för allt.

Jag började tröttna på att bloggs OCH på att

köra SSO! 

Trodde aldrig jag skulle sluta spela men nu är det som det är.

Jag kan säga att jag har mer tid för mitt

irl liv just nu och jag hinner med sååå mkt mer nu!

Saknar er alla sjuuukt mkt och Ellen, 

dig saknar jag allra mest!

Om du nu startar en blogg så önskar jag dig 

lycka till!


Detta är förmodligen det sista jag skriver här!

Så tack och hej för mig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej kära bloggläsare! Tusen gånger förlåt för att bloggen varit helt off, jag (Ellen) har haft fullt upp och inte alls varit sugen eller haft tid för att blogga. Jag vet inte hur det är med Steph men jag kommer förmodligen inte blogga på denna bl...

Alla hjärtans dag uppdatering på sso! Trodde nog att det skulle bli det, det är ju trots allt Alla hjärtans dag irl på fredag. :)Hoppas de snart är klara med uppdateringen! :D //Ellen  ___________________________________________________________...

Haha, jag och min kompis irl körde SSO idag! Hon och jag var visst på helt olika servrar så jag loggade in på en av mina andra användare ;) Då var vi helt plötsligt på samma server och kunde se varann. Jag visade henne runt och vi red till ML...

Hejsan! c8 Förlåt för dålig bloggning, har haft mycket prov denna vecka. Hästön har kommit omg! :D Kmr ett senare inlägg om vad jag tycker om de nya funktionerna!Om globala chatten och säg chatten är ändrad!Nu mera så kan man bara se globala ch...


Hejsan! c: Idag så gick jag med i den underbara klubben Red Cobras! Tror verkligen att jag kommer trivas i klubben. Red Cobras är en klubb för lite äldre spelare, men ibland så gör Naomi & Lola som äger klubben undanta. ;) Mer info om klubben...

Presentation


Denna blogg ägs av Stephanie Darklee och Ellen Eveningmountain! :D
Enjoy! =3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar du mest att läsa om/ se på bloggen?
 Redegeringar
 Outfits & kläder
 Berättelser
 Träningspass
 Bloggarnas åsikter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards