jorvikdream

Alla inlägg den 21 januari 2014

Hej igen bloggen!

Haha, det var ett tag sedan sist ;D

Men som sagt så har jag väldigt mkt irl just nu

och därför har jag inte riktigt tid längre :I

Men nu har jag bestämmt mig för att börja igen.

Men! Jag kommer inte att göra så att jag skriver tex.

mist 2 inlägg per dag utan jag skriver lite när jag känner för det :3

Tror att det kommer att kännas lättare då och inte som något tvång :D


Dessutom så kommer jag med fler goda nyheter!

Jag håller just nu på att spela in min första SSO Serie!

Yippie!! :D

Har börjar redigera lite på den och manuset är klart för del 1, haha! :D

Tror att det kmr bli ganska bra förutom att det kanske blir lite laggigt

då min dator nt är den bästa att spela på xD


Vi hörs!! :D


Ps. Uppdatering imorrn! Vad tror ni händer? =3 Ds.


XoXo Steph :D

Presentation


Denna blogg ägs av Stephanie Darklee och Ellen Eveningmountain! :D
Enjoy! =3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar du mest att läsa om/ se på bloggen?
 Redegeringar
 Outfits & kläder
 Berättelser
 Träningspass
 Bloggarnas åsikter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards