jorvikdream

Alla inlägg den 30 januari 2014

Idag så joinade jag klubben West Wolwes, joina gärna ni med! c8

Men obs: Klubben är snart full. x3


/Ellen cx

JAAAAAAA! :D

HHUTFBBNLMGMNUTFK!!!!!!

JAG VAAAAAAAANN!!!!!


Haha! xD

Men allvarligt, jag är såå sjuuukt glad, haha! xD

När jag gick in på bloggen för att kolla om Ellen uppdaterat eller

om vi fått nya kommentarer så såg jag att någon hade kommenterat

mitt senaste inlägg!

Det var Juliette Starlord som hade kommenterat.

Inte för en stund efter att jag läst hela kommetaren så fattade jag vad som hänt...

Jag hade vunnit hennes bloggtävling!!!! :D

Första tävlingen jag är med i, haha! xD

Men guuud, är sjuuuukt glad just nu xD

Tusen tack Juliette! <3 <3 <3


Btw... Jag mår bra nu och har knappt haft ngn huvudvärk idag :D

Det som orsakade skadan var en vanlig friluftsdag med skolan.

Jag valde skiiidor c8 

Hehe, jag åkte och åkte och allt gick bra fram tills det var en halvtimme kvar tills vi skulle åka...

Då skulle jag och mina kompisar åka lite i barn backen, haha!

Vi lekte at vi var småbarn som inte kunde åka (Hehe, vi hängde lite i liften också! xD )!! xD

Jajja, acken som gick ner mot barnbacken var isig och när jag skulle svänga av till backen

vi skulle åka i så ser jag min kompis ramla och glida under ett 'blått nät-staket'.

Jag försöker då att stanna men i stället så krockar jag in i en stolpe och flyger över staketet (xD).

Hamnar då med huvet rätt i en snökocka (stavning?) och svimmar av ett antal sekunder...

När jag tittar upp så ser jag mina kompisar komma och jag känner hur hela huvudet håller på att sprängas.

Eller jaa... Det kändes så iaf :I


Nu vet ni vad som hände.

Blir nog inget spelande för mig idag heller.

Men imorrn ska allt vara okej igen ;D


(Inga bilder)


XoXo Steph! :3

Presentation


Denna blogg ägs av Stephanie Darklee och Ellen Eveningmountain! :D
Enjoy! =3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar du mest att läsa om/ se på bloggen?
 Redegeringar
 Outfits & kläder
 Berättelser
 Träningspass
 Bloggarnas åsikter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards