jorvikdream

Alla inlägg den 25 januari 2014

Hejsan! :)

Under denna veckans uppdatering så kom det ju nya kläder till sso.

Något jag inte lagt märke till tidigare med nya torgvantarna är att man även har nagellack.

Som en liten bonus typ. ;)

Tycker att detta var en rolig idé av sso teamet & de här vantarna kmr hammna hammna i min garderob! c8

Om man har de svarta torgvantarna så har man rött nagellack & de övriga färgerna har man svart nagellack.

//Ellen ♥.♥

 

Här kmr bilder på de nya torgvantarna! c8

         

 

 

Heej! :D

Tänka sig...

Så mkt man kan få för 100 sc, haha!

Drog genast till G.Å.D för att kolla in kläderna/utrustningen som finns där!

Fastnade genast för dessa saker! :D


 

(Smått redigerad, hehe ^-^)

Allt detta köpte jag förstås inte, hehe ;)

Men hade råd att köpa sadeln, stövlarna och jackan!

Älskar de!! Älskar färgerna! Älskar allt!!!

Haha! xD

Här kommer en 'liten' lista på vart ni kan köpa dessa saker :)

Har nu även skapat en ny kategori!

Den heter 'Outfits!' :D

__________________________________________________

Jag:

Hjälm: SGB, The Fashion Barn

Jacka: G.Å.D

Byxor: SGB, The Fasion Barn (Tror jag?)

Stövlar: G.Å.D

Handskar: Igen aning xD


Häst:

Träns: Uppdrag (Tror jag?)

Sadel: G.Å.D

Schabrak: FP

Benlindor: FP


XoXo Steph! :D

Busungarna är tbx allesammans xD

Jag och syrran är just nu i björngrottan och tassar

runt där för att inte väcka björnen, haha!

Allt gick som smort ända tills...


        

Jaa... Ända tills björnen vanade, haha! xD


#Craykidzz! 8D


XoXo Steph! c8

Tränar för fullt just nu med Fire! :D

Hom känns riktigt pigg idag vilket är toppen! o3o


     

Träningen gick superbra idag och Fire skötte sig som hon skulle!

Nu blir det äpplen och mycket mys när vi kommer tbx till stallet! <3


XoXo Steph! <3

Presentation


Denna blogg ägs av Stephanie Darklee och Ellen Eveningmountain! :D
Enjoy! =3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar du mest att läsa om/ se på bloggen?
 Redegeringar
 Outfits & kläder
 Berättelser
 Träningspass
 Bloggarnas åsikter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards