jorvikdream

Direktlänk till inlägg 29 januari 2014

Hästön kmr snart & nya supersöta hästar! :)

Omg..:o

Nu dog jag. xD

Jag älskar, jag fullkomligt ÄLSKAR de nya hästarna!!

Hoppas bara att de nya hästarna int är för dyra, återkommer med ett annat inlägg om denna onsdagsuppdatering.

Och så avslöjar även sso gänget att hästön kmr nästa vecka, yay!!

Hoppas att man kan hälsa på sina hästar på hästön. ;)

Verkligen stor hiss till denna onsdagsuppdatering.  :D

//Ellen :D

________________________________________________________________________________________

Hejsan!
Två underbara Araber och en gullig ponny är nytt i denna veckas uppdatering!

Nya hästar:
- Tre nya härliga hästar har kommit till Jorvik. Två Araber och en ponny! Ena Araben finns i Firgrove och den andra i Fort Pinta. Den söta ponnyn hittar du på Paddockön i Skördebygden.

Supersöta hästar.
Supersöta hästar.

Jag överlevde uppdatering 116-t-shirt:
- Som ett tack för att ni var så tålmodiga under förra veckans uppdateringsproblem släpper vi en unik "Jag överlevde uppdatering 116-tshirt"! Du hittar den i t-shirt-butiken i Fort Pinta och i alla småbutiker i Jarlaheim. Denna speciella t-shirt kommer endast finnas tillgänglig under en begränsad tid.

Nästa veckas uppdatering:
- Som ni vet har vi jobbat för att få klart Hästön och vi är glada att kunna berätta att den kommer att släppas nästa vecka! Här kommer en liten tjuvkik på den mysiga Hästön.

Här kommer dina hästar kunna vila upp sig ordentligt.
Här kommer dina hästar kunna vila upp sig ordentligt.

Med denna veckas uppdatering kommer också en överraskning...

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jaa, det är sjuuukt länge sen jag blogga men tappade helt enkelt lusten för allt. Jag började tröttna på att bloggs OCH på att köra SSO!  Trodde aldrig jag skulle sluta spela men nu är det som det är. Jag kan säga att jag har mer tid för mi...

Hej kära bloggläsare! Tusen gånger förlåt för att bloggen varit helt off, jag (Ellen) har haft fullt upp och inte alls varit sugen eller haft tid för att blogga. Jag vet inte hur det är med Steph men jag kommer förmodligen inte blogga på denna bl...

Alla hjärtans dag uppdatering på sso! Trodde nog att det skulle bli det, det är ju trots allt Alla hjärtans dag irl på fredag. :)Hoppas de snart är klara med uppdateringen! :D //Ellen  ___________________________________________________________...

Haha, jag och min kompis irl körde SSO idag! Hon och jag var visst på helt olika servrar så jag loggade in på en av mina andra användare ;) Då var vi helt plötsligt på samma server och kunde se varann. Jag visade henne runt och vi red till ML...

Hejsan! c8 Förlåt för dålig bloggning, har haft mycket prov denna vecka. Hästön har kommit omg! :D Kmr ett senare inlägg om vad jag tycker om de nya funktionerna!Om globala chatten och säg chatten är ändrad!Nu mera så kan man bara se globala ch...

Presentation


Denna blogg ägs av Stephanie Darklee och Ellen Eveningmountain! :D
Enjoy! =3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar du mest att läsa om/ se på bloggen?
 Redegeringar
 Outfits & kläder
 Berättelser
 Träningspass
 Bloggarnas åsikter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards